______________________________________________________________________

De foto's in de berichten zijn meestal verkleind weergegeven.
Door op de foto te klikken kan dan een groter formaat foto worden bekeken.
Ook kan het vanwege het fotoformaat even duren voordat de gehele pagina zichtbaar is.
______________________________________________________________________

donderdag 30 december 2010

Prettige kerstdagen & gelukkig 2011



Al onze lezers wensen wij prettige kerstdagen & een gelukkig 2011.

1 opmerking:

  1. Beste Ed en Monique,

    Ik was naar informatie over Tenerife aan het zoeken en kwam op jullie blog uit. Wat leuk om jullie ervaringen te lezen :)

    Komende meivakantie ga ik een weekje naar Tenerife en verblijf ik in Palm Mar. Aangezien ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer vroeg ik me af hoe het met de bussen zit. Waar ergens is er een bushalte te vinden en rijden de bussen vaak, en hoe lang duurt het om bijvoorbeeld in Los Christianos te komen?

    Vriendelijke groeten,
    Lotte van der Zanden

    (zouden jullie mij willen terugmailen op lotte.zanden@gmai.com?)

    BeantwoordenVerwijderen